keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

#110. Rakenneultra.

Vihdoinkin koitti! :) Tosin, mitä mä nyt sit oottelen? Elokuulleko? Herranjumala, en mä kestä. :D  Liian pitkä aika. Ja hyvää harjotusta samalla.



Irmeli hiero välillä ultran aikana varpaillaan otsaansa. Sitten nappas varpaistaan kiinni. Väärinpäin oli hän koko ultrauksen ajan, joten tassutteli myös mun selkää vasten.
Painoa rääpäleellä arvioidusti 410 grammaa! :)
Kaikki oli oikeilla kohdillaan, kehittyneet kuten pitää.

Nyt menen sohvan nurkkaan odottelemaan... jotain. Vaikka huomista viikon poksumista. Ja pääsiäistä! :)

8 kommenttia:

  1. Jee, onnea hyvistä ultrakuulumisista :) onpa hieno kuva ja pitkä koipi :D
    Ja tunnetusti, odottavan aika on piiiiitkä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Joo jalat sillä oli kuulemma pitkät, tuleva koripalloilija! :D

      Poista
  2. Ihana vauveli siellä köllöttelee. :) Mukava kuulla, että kaikki oli hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika ero oli kyllä nyt ensimmäiseen ultraan verrattuna, kun tyyppi liikkui koordinoidummin. Ei vain sätkytelly ympäriinsä :)

      Poista
  3. Voi kun ihana :) Mun vauvakuume vaan kasvaa kasvamistaan.

    *mun blogini http://aitinaomanlainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ehtihän noita edellisen yön jännätä, että onko siellä kaikki varmasti reilassa :)

      Poista