keskiviikko 3. lokakuuta 2012

#44.

Mun olo ois niinkus tässä;


Illalla kyllä ajattelin mennä combat-tunnille. Jos ehtis vaikka hetken nukkua ennen sitä.
Eilen oon ollut tosi vihasella tuulella ja tänään on taas niin itkettänyt. Finnikin pamahti nenään. Taitaa murrosikä iskeä? :D
Plus migreeniä pukkaa ja kohtausta mulla ei oo varmaan ollut moneen kuukauteen.

Voitte varmaan kuvitella, miten helppoa on koittaa olla ajattelematta näitä raskausoireiksi...
Noh, jos tuolta alaosastosta ei mitään kuulu eikä näy ensi viikkoon mennessä, niin suuntana on terkkari.

Nyt ollaan nimittäin viidettä päivää myöhässä.



PS. Olen pahoillani, että n. 700 viimeisintä postausta jauhaa tätä ainaista samaa aihetta. En vain oikein tiedä minne muualle tätä kärsimättömyyttä ja epätietoisuutta avautuisin. Sillä kukaan ei voi antaa mulle vastausta mitä on meneillään. Ei ees äiti, vaikka ne aina tietääkin kaiken. 

PPS. Terkkuja äitille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti