tiistai 8. tammikuuta 2013

#88.

Tein sen! Pystyin kattelemaan H&M-sivuston äitiysvaatteita ilman, että oksensin! Ehkä mä saatan parantua. :D Vaikka ruokailuissa ei kovin muutoksia oo tullutkaan.
Tänään piti käydä työkkärissä ilmoittelemassa olemassa olostani, mutta tietenkin. Kun olen voinut pari päivää hyvin ja tehnyt suunnitelmia seuraavalle aamulle, niin moikkailen sitten kylppärin valkoista megafonia ihan sydämeni kyllyydestä.

Neukkaritäti myös soitteli puolilta päivin, kertoi mulla olevan todella voimakas virtsatietulehdus. Oli aivan äimänä kun kyseli, että mitä oireita mulla on ollut ja kerroin, ettei mitään. En siis tosiaan oo tuntenu yhtikäs mitään. Väsymystä on ja unohtelua on (ei hajuakaan pankkikortin pin-koodista tällä hetkellä...), mutta nuo nyt voi tulkita raskauteenkin.
Nyt kuitenkin sitten antibiootti taas päälle, viimeksi tulehdus oli silloin syyskuussa kun päätin reissailla Peijaksessa useempaankin otteeseen. Täti vihjas myös, että taidetaan aloittaa estolääkitys kunhan näkee miten tää tulehdus poistuu. Munuaisille on kait melko vaarallista, jos nää tulehdukset pitkään jyllää kehossa enkä ees huomaa mitään?

Mulla on ollu hienot suunnitelmat joka päivälle mitä teen kun herään. No, nukun ensinnäkin sen 12-13 tuntia ihan keposasti. Eilen piti tehdä ruoka, pyykätä ja tiskata. Imurointikaan ei olis pahitteeksi... Sain tehtyä ruuan, iltakahdeksalta. Mulla on niiiiin huono omatunto ja pohdin koko ajan, että kuvittelenko vaan tän väsymyksen itselleni? Jos mulla ei oikeasti mitään oireita ookaan. :D
Tänään sitten aion päästä ainakin pyykkien kimppuun, lakanatkin pitäis vaihtaa. Tai sitten löydän itseni kohta tuolta sängystä nukkumasta....

Kohta pamahtelis kymppikin täyteen. :) Vauvaa oon alkanut ajattelemaan aika lailla enemmän kuin aiemmin. Tosiaan vauvaa, en raskautta. Voisin skipata mahan kasvattelut ja viikkojen odottelut ja varsinkin synnytyksen, ottaa vaan sen tuhisijan.

Ja ajatus katkee. Taidan siis oikeasti suunnata päikkäreille ja sitten siivoilla! Edes lakanat. :)

2 kommenttia:

  1. Voi kiva kun siellä vti:stä huolimatta voidaan paremmin! :) Kyllä se siitä sitten. Pian säkin näet kaikki yöt vaan vauvasta unta ja haaveilet päivät pitkät vauvasta ja siihen liittyvistä jutuista :D

    VastaaPoista
  2. Sinut on haastettu blogissani kolminkertaisesti :) http://iinamau.blogspot.fi/2013/01/tunnustuksia.html

    VastaaPoista