perjantai 10. elokuuta 2012

#21.

Jumankauta olin eilen ylpeä itsestäni! :)

Vaikka nukuinkin päikkärit, niin jostain ihmeestä löytyi tahtoa lähteä sinne varaamalleni cycling-tunnille. Yleensä unien jälkeen jatkan vaan sohvalla makoilua tai muutoin vain koomaamista.
Salille päästyäni löytyi parkkiruutu heti! (paikoitusalue on tuskasen pieni.) Ajattelin kohtalonkin jo ilmoittelevan, että nyt on just oikea aika jatkaa taas treenausta.

Vähän oli perhosia mahan pohjassa, kun astelin sisälle. Hävetti, kun olen antanut kunnon rapistua. Samalla kuitenkin takaraivossa kolkutti se, että vastaanottovirkaiijaa tuskin kiinnostaa koska olen viimeksi salilla käynyt. Ja minuakin isompia ihmisiä on olemassa (miksi aina pitää verrata?!) Ja haloo, teen sentään asialle jotain enkä jäänyt vain kotiin taas nukkumaan!



Cyclingissa en oo käynyt moneen moneen kuukauteen. Onneksi pyörän säätämiset tuli jostain selkärangasta, sujui kuin pyörällä ajo, heh heh....
Siinä vaiheessa, kun muita ihmisiä alkoi valua sisälle saliin iski pakokauhu. Enhän mä nyt näiden seurassa pärjää. Mitä hittoa mä teen täällä. Tuskin pääsen omin jaloin kävelemään ulos salista.
Muut alkoi omatoimisesti lämmittelemään, mä vaan istuin pyörän päällä peläten, että muutamakin ylimääränen polkasu ilman ohjaajan käskyä koituis kohtaloks.
Ja tunti alko. Ihanan nopeasti tunsin, kuinka hiki alkoi kohota otsaan ja niskaan. Hikoilen todella huonosti, joten kerrankin tunsi tekevänsä jotain. :D 45 minuuttia polkemista vastustasoa vaihdellen, viimeiset 10 minuuttia ei tarvinnut säästellä mitään. Ja mähän annoin mennä säästelemättä. Jossain vaiheessa reisiä poltteli aivan sietämättömästi, mutta sitten taisin tavoittaa sen jonkin treenaavien zen-tilan; Kipu jäi ihan toissijaseks, tuijotin eteeni ja poljin vaan.
Venyttelyt ja suihkuun.

Kun pääsin autoon takas, niin totesin ihan ääneen, että mä tein sen!
Kotiin päästyä tein vielä herkullisen smoothien. Maitorahkan maku tökkii nykyään ihan hurjasti, vaikka Valion Pehmeä Maitorahka onkin parasta hetkeen. Kas, meillähän on nykyään blenderi! Sinne vaan purkillinen rahkaa, hippasen vadelmakeittoa ja pieni kourallinen tosijeesparhaitatoimiivitsinhyvin kuitumuroja. Voin kertoa et oli hyvää, eikä menny kauaa juodessa. :)













Tästä on ihan hyvä jatkaa tänään salille kaverin kanssa. Puolen tunnin intensiivinen keskivartalotreeni!
Aion mennä nyt ihan sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä.Tälläkin viikolla kuitenkin jo ylitin itseni käymällä edes kerran. :)

Ihan hyvin tää yksinäisyyskin tällä hetkellä sujuu. Eilen tosin oli tooodella hankalaa mennä isoon sänkyyn nukkumaan, kun toinen ei ollut vieressä. Taidan viikon nukkua tuossa sohvalla. :D
Ja tulihan sieltä Espanjasta jo rakkaudentunnustuksia tuossa iltasella.

Mä oon maailman onnekkain tyttö. :)












PS. Pahoittelen tuota isoa valkoista rakoa kuvien jälkeen, editorissa sitä ei näy, enkä saa sitä pois. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti