tiistai 28. elokuuta 2012

#29.

Se siitä liikunnasta.

Eilen aamulla alkoi särkeä alavatsaa.
Koulupäivä meni jotenkuten, kotiin päästyä tilanne paheni.
Makasin sohvalla ja vatsa alkoi krampata, särky kohdistui pääasiassa oikealle puolelle.
Pidin miehen kädestä kiinni ja huusin välillä suoraa huutoa. Toivoin menettäväni tajuni.

Kuumetta ei noussut missään vaiheessa ja yö meni jollain lailla nukkuen.
Nyt ei kramppaa, mutta särkee yhteen tiettyyn pisteeseen.
Jos tää tästä nyt vielä pahenee, niin sitten suuntaan terkkariin.

Rähmä. :(

PS. En usko sen olevan umppari, koska kipu aaltoilee ja kuumetta ei ole.



PPS. Iskipäs paha olo ja ihme hikoilu.

5 kommenttia:

  1. Voisko olla kystan puhkeaminen? Olen kuullut että sen voi monesti sekoittaa umpparikipuun. Koska sut on ultrattu viimeksi? Kystiahan saattaa tulla ja mennä, jotkut menee kivuliaastikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän se oli, löyty syy samalla kun poistivat umpparin. :)

      Poista
  2. Mä en oo varma että tuliko mun kommentti perille kun yritin puhelimella laittaa mutta siis mulla oli kans tollanen ihme mahakipu keväällä ja johtui ilmeisesti virtsatiekivistä. Synnytyskään ei kuulemma satu niin paljon ku ne kivet. Täältä voit lukea mun vatsaongelmatarinan: http://thebabymakingdiary.blogspot.fi/2012/04/tummy-ache.html

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti toivut pian leikkauksesta! Mulle vaan gyne sano että on ikävää jos poistetaan turhaan umpilisäke, jos kivun aiheuttaja oliskin kysta. Siksi kysyin siitä ultrauksesta. Saitko tietää enempää siitä kystasta, seuraillaanko jatkossa useammin ettei tule lisää tms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En saanut sen/niiden suhteen mitään jatko-ohjeita, joten sekin on syy tarttua itse toimeen. :P
      Hassusti niitä vaan kerrottiin olevan, muttei sen tarkemmin selitetty mitä ees ovat, jos vaikka olisinkin täysin tietämätön kystien olemassa olosta...

      Poista