Näytetään tekstit, joissa on tunniste alavatsakipu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste alavatsakipu. Näytä kaikki tekstit

tiistai 28. elokuuta 2012

#29.

Se siitä liikunnasta.

Eilen aamulla alkoi särkeä alavatsaa.
Koulupäivä meni jotenkuten, kotiin päästyä tilanne paheni.
Makasin sohvalla ja vatsa alkoi krampata, särky kohdistui pääasiassa oikealle puolelle.
Pidin miehen kädestä kiinni ja huusin välillä suoraa huutoa. Toivoin menettäväni tajuni.

Kuumetta ei noussut missään vaiheessa ja yö meni jollain lailla nukkuen.
Nyt ei kramppaa, mutta särkee yhteen tiettyyn pisteeseen.
Jos tää tästä nyt vielä pahenee, niin sitten suuntaan terkkariin.

Rähmä. :(

PS. En usko sen olevan umppari, koska kipu aaltoilee ja kuumetta ei ole.



PPS. Iskipäs paha olo ja ihme hikoilu.