Olihan se mies hakenu sen dopplerin töistä tullessaan. :) Ja piti heti nauhotella!
Tietokone tosin muutti noi äänet ihan ihme kuuloseks, joten meille nyt sitten varmaan kotiutuu alien elokuussa!
Ääntely löytyy linkin takaa tuosta! Alkaa siinä n. 10 sekunnin kohdalla. :) Äitin muru!
