Näytetään tekstit, joissa on tunniste huimaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste huimaus. Näytä kaikki tekstit

perjantai 24. toukokuuta 2013

#124.

Ihana viikonloppu tiedossa!
Saadaan lastenhuoneen lattiaa laitettua (varmaan miltei valmiiksi asti), mennään mun vanhemmille löhöömään ja sunnuntaina siskon ja hänen miehensä luokse!

Vaikka liikkumista nyt hieman häiritseekin se, että mun lepopulssi on pari päivää ollut 92. (?!!?) Toki varmasti pulssi nousee, kun sydämen pitää pumpata enemmän verta.. Mutta verenpaineet sitten on melko alhaalla edelleen, joten yhteistuloksena on pahaa oloa ja voimattomuutta, plöö.
Ihmeellisesti myös tuntuu supistavan (kai se on supistusta; alavatsa vetää kovaksi ja tuntuu, että siellä on tiiliskiviä?) aina kun nousen jostain, tuolilta, sängystä, mistä vaan.

Vauva kyllä liikkuu ihanaisen paljon! Tosiaan, eilen aloteltiin lähestymään viikkoa 30. :) Tekis mieli höpötellä, miten siitä kahdesta viivasta on niin vähän aikaa ja nyt se kaksi viivaa painaa jo puolitoista kiloa! Mutta jätän tämän tekemättä. ;D

Ai niin! Se pelkopoliklinikka, sieltä tuli käyntiaika muutama päivä lähetteen vastaanottamisesta! Todella nopeeta. :) Itse aika siis on vasta kesäkuun loppupuolella, mutta vikkelää toimintaa!
Mitä tuollainen käynti pitää sisällään? Keskustelua ja synnytystiloihin tutustumista?

Beibi on myös saanut vähän taas vaatteita lisää (vaikka vannoin, etten osta YHTÄKÄÄN yhtikäs yhtäänmitään ennen kuin pystyn katsomaan mitä jo on), mutta... MUTTA noi pari potkupukua oli kirpparilta eikä menny ku alle 4 euroa! Ja tuleva mummi osti aivan ihanan hupparin! En jaksa ootella, että pääsee pikkuista pukemaan! :)

Loppuun koitetaan vielä ladata video, kun vietin aikaa suunnilleen ainoassa asennossa jossa ei satu selkään. Panadoleilla voi heitellä vesilintuja, ei auta mittään. :\

No niin, olipa sillisalaattia!
Nautinnollista viikonloppua! :)






maanantai 20. toukokuuta 2013

#123. Neuvola 28+4.

Rv 28+4 (25+4)
Paino +500g (+280g)
Hb - (135)
RR 100/64 (112/65)
Sf 29cm (27cm)
Syke 145 (155)
Liikkeet ++ (++)
Tarjonta pt

Komea on kuulemma tuo sf-mitta näille viikoille! Syykin saattaa piillä siinä, että Irmeli on mitä oletettavimmin perätilassa.
Oon koko vknlopun ihmetellyt, kun henkeä on ahdistanut istuessa, ruuat tulee ylös, on todella paha olla, on huimannut... Toki yhtäkkiä noussut lämpötilakin teki osansa. Mutta tyypin pää on tällä hetkellä miltei tasan mun rintojen alla, joten ei ihmekään jos meinaa happi loppua istuessa! Josko hänen majesteettinsa jossain vaiheessa haluaisikin kääntyä itsekseen pää alespäin.
Viikolla 34 neuvolassa tarkistetaan viimeistään, että mitähän Irmelin asennolle mahtaa kuulua.
Saan myös lähetteen pelkopolille, kun tänään juteltiin menneestä synnytysvalmennuksesta ja omista fiiliksistäni synnytystä ajatellen. Ja tunnistan kyllä itsestäni, ettei tää olo ole vain sellasta uuden ja tuntemattoman jännitystä.

Seuraava neuvola onkin jo kahden viikon päästä, hurjaa. :)
Nyt en jaksa enempiä kirjoitella, sillä olo tulee tosi tukalaksi heti koneella ollessa.
Suuntaan siis nautiskelemaan kana-kasvisgratiinia ja sitten kevyille unille! (alkaa yötkin olla aika haastavia, joka kerta asentoa vaihtaessa herään, plööh...)