Minä ja minun.
Sivut
Etusivu
Beebis
Meebis.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
vappupallo
.
Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
vappupallo
.
Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 1. toukokuuta 2013
#119. Ihanaista vappua!
Kokeilin ekaa kertaa tehdä munkkeja ihan itse! Tuli vietyä ne kavereiden pippaloihin sitten tarjolle. Ja kaik mänt, tais onnistua. :)
(Sain syödä sen yhden, joten söin. Oli namnamnam!)
Tänä vuonna vappupallo oli sitten ihan omasta takaa! :)
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)