tiistai 4. syyskuuta 2012

#33.

Siitä se ajatus sitten lähti.

Sweet dreams... jossain vaiheessa. :D
Uskoisin, että nyt tulee nopeammin laitettua makkari kuntoon, kun se näyttää noin karmaisevalta!




Onneksi, taas kerran, tähän asti toi tapetti on irronnut tosi hyvin. :) Yks seinä on vielä ihan ehjänä, veikkaan, että sen kanssa saa tapella eniten.

Sain tänään myös kouluprojektia mukavasti eteenpäin! Meidän pitää siis perustaa kuvitteellinen verkkokauppa, itsellänihän jostain syystä aiheeksi muodostui lastentarvikkeet. ;)
Ketuttaa vaan, kun sivut pitää rakentaa kotisivukone.com:in ohjelmalla, niin sivuja ei saa ihan halutun näköiseksi, byääh.

Ai niin, kaupassa koin tänään ihanan yllätyksen! Maraboulta on tullut VALKOSUKLAATA. <3 Tosin ilo lamaantu nopeasti, kun totesin siihen lisätyn vaniljan maun. Miksi?! Valkosuklaa on parasta sellaisenaan. :(

Ilman Vinter Vitiä löytyi Citymarketista.

Tänä aamuna tuli taas jotenkin.. huomattua, että oon parisuhteessa. Viikko on enemmän tai vähemmän mennyt oman navan ympärillä (kirjaimellisesti hehhee) ja useasti on tullut nyt aiheettomasti tiuskittua armaalle. Vieläkään ei tosin olla tapeltu, outoa?! Mä olisin jo heittäny itteni pihalle useampaankin otteeseen. :D
Vaan jotenkin tänään oon taas ihastunut. Halannut, tuntenut kosketuksen, ollut läsnä, haistellut toisen tuoksua peitosta. Huomannut sen toisen.
Ja oon aivan äärettömän kiitollinen jollekin kosmisille voimille, että oon tavannut ihmisen jolla riittää hermot mun kanssa. Joka jaksaa ymmärtää mua ja olla mun tukena. Tätä aiemmin en oo osannut arvostaa sitä.

"Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin,
kun en itsekään itseäni ymmärrä
ja pysyä samassa huoneessa kanssani silloin,
kun itsekin olen itselleni täysin sietämätön,
en koskaan vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun."



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti