sunnuntai 30. syyskuuta 2012

#42.

Ja haastetta pukkas, kiitos Marian! :)

Haastetta en kyllä nyt jakele eteenpäin, sillä jokaisesta valkkaamastani blogista jo tällaisen löysin! :)


10 vuotta sitten ...
1. Oli menossa helvetillinen yläaste.
2. Kokeilin ensikertaa värjätä hiukset punaiseksi haalealla sävytteellä... :D
3. Asuin maaseudulla.
4. Olin aivan koukussa silloiseen Suomi24-chattiin.
5. En osannut kuvitella mitä elämä toisi tullessaan.

5 vuotta sitten ...
1. Valmistuin ylioppilaaksi jouluna.
2. Luulin olevani parhaassa parisuhteessa ever.
3. Asuin Espoossa, ekassa vuokra-asunnossa.
4. 
Voitin ilmaisen GOOM-risteilyn!
5. Tein positiivisen testin.

3 vuotta sitten ...
1. Sain ensimmäisen määräaikaisen työsuhteeni lähihoitajana.
2. Koin melko traumaattisen eron.
3. Luulin jo toistamiseen olevani unelmasuhteessa.
4. Baarit tulivat todella tutuiksi, joka viikonloppu...
5. Minut hyväksyttiin opiskelemaan kätilöksi.

1 vuosi sitten ...
1. Asuin maailman parhaan kämppiksen kanssa!
2. Olin ensimmäistä kertaa Ilosaaressa.
3. Treenaaminen tuntui huipuimmalta jutulta.
4. Kasvoin aikuisemmaksi.
5. Aloitin opiskelemaan merkonomiksi.

Kuluneena vuonna ...
1. Olen tainnut viimein päätyä siihen unelmasuhteeseen. :)
2. Olen haaveillut ja surrut kärsimättömyyttäni.
3. Tajuntaan on iskenyt kuinka paljon mulla onkaan ystäviä.
4. Olen ollut ensimmäistä kertaa sairaalassa vuodeosastolla hoidossa.
5. Mulle on tullut olo, että saatan pystyä oikeasti elämään kuin aikuinen ihminen.
 
Eilen minä ...
1. Jännittelin ja testailin.
2. Olin shoppailemassa ja syömässä.
3. Vietin aikaa ystävieni kanssa, ja tietenkin siippasen kanssa.
4. Sain uusia ristikkolehtiä!
5. Join lasin viiniä.

Tänään minä ...
1. Siivosin kuin hullu.
2. Testailin ja alakulostuin.
3. En ole käynyt ulkona ollenkaan.
4. Aion mennä vielä kerran kuumaan suihkuun.
5. Maistoin greippimehua, joka olikin yllättävän hyvää!

Huomenna minä ...
1. Menen töihin. (harjoitteluun)
2. Illalla menen combat-tunnille.
3. Menen ajoissa nukkumaan.
4. Yritän uskaltaa soittaa asiakkaalle.
5. Suoritan kaiken, jota yläpuolelle juuri kirjoitin.

Ylihuomenna minä ...
1. Menen taas työharjoitteluun! :D
2. Josta suuntaan salille... :D
3. Teen jauhelihaperunasoselaatikkoa.
4. Kudon aloittamani kissanlelun loppuun.
5. Olen onnellinen siitä, mitä olen saanut.

Vuoden päästä minä ...
1. Olen toivottavasti raskaana.
2. ja me olemme saaneet koko asunnon rempattua!
3. Olen vakituisessa työsuhteessa.. ainakin lujaa vauhtia suuntaamassa.
4. Olen häissä.
5. Olen ehdottomasti raskaana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti