torstai 27. syyskuuta 2012

#39.

Voi väsymys.

Tuo vanha rakas vaiva. :D
Työharjoittelu tosiaan alkoi tuossa maanantaina.
Kolme ensimmäistä päivää meni kaikkia vakuutuspaketteja opiskellen monistesulkeisilla. Tänään vihdoin saatiin tunnarit koneelle, jossa voidaan suorittaa verkkokurssit! :) Ja samalla saatiin uusi sähköpostiosoittekin, ainakin nyt työharkan ajaksi. :) Onpas virallinen olo!

Pelot tuosta harjoittelusta on kyllä kadonnut. Kahdella eri työpisteellä oon jo ollut ja molemmista löytyy todella mukavaa porukkaa! Hieman kyllä jänskättää sitten kun pitää itse lähteä soittelemaan ja tarjoamaan paketteja. Plus marraskuussa eräässä Jumbon tapahtumassa ollaan aika esillä. Jännää! :)

Kamerassa olis taas hitsisti kuviakin joita pitäs siirtää että sais näytille, mutta josko sitten huomisen jälkeen!

Mennään rakkaan ystävän kanssa töiden jälkeen illalla raflaan syömään, keskustaan. Kolmen ruokalajin ateriakokonaisuus, ajattelin ottaa jopa lasin viiniäkin. Samalla voidaan myös juhlistaa ystävän uutta työpaikkaa, jes! :)

Ja lauantaina pitäs sitten mennä murun kanssa syömään. Mun elämä on pelkkää ruokaa. :D Toisaalta ei haittaa; kuukauden suosituimmat alkamassa parin päivän sisällä, niin voisin syödä kaiken mitä mun eteen tuodaan. Miltei kaiken.


Oonkohan tulossa kipeäksi vai onko muillakin nykyään todella kylmä? Yöt nimittäin vietän kahden peiton alla tätä nykyä. Ja asusteena mulla on unisukat, villasukat, pitkät pyjamahousut ja pitkähihanen. En ees aamulla herätessäni oo hiessä. :D
Luulis kuitenkin, ettei kerrostaloasunnossa kovin usein kylmä pääse yllättämään. Yleensä täällä saa vähentää vaatetta...

Voi että mä ootan joulun tuloa! :) Haluaisin jo laitella joulukoristeita kaikkialle! Kynttilälyhtyjä ja joululiinat ja jouluverhot ja tänä vuonna haluan kyllä kaupunkikotiinkin joulukuusen! Ekan yhteisen. :) Awwww miten söpö ihana ajatus! :)
Tästä vuodesta eteenpäin pitäs myös sitten vuorotella vanhempien luona, alotetaan tuolta miun puolelta. En kyllä tiedä miten seuraavana jouluna tuun selviimään, koska oon ollut kaikki joulut mun äidin luona. Ääääk, pitää saada vauva ennen joulua 2013. Sitten voi siihen vedoten (tai uhkaillen ja vaatien) viettää senkin joulun omassa kotopuolessa. :D
Hyvä, etten ala itkemään kun mietin joulua ilman omaa äitiä!

Oi ja sitten pääsee askartelemaan joulukortit! Joihin voi laittaa molempien nimet alle, aww!
(mulla on tänään ollut ihmeen iloinen ja positiivinen päivä, alkuviikkoon verrattuna. oon ilakoinut kaikesta mistä vain mahdollista...)
Viime vuonna sain yllättävän onnistuneet joulukortit, sillä mä en ole mikään käsityöihminen, en toooodellakaan. Haluaisin olla, mutta mun nakkisormilla ei vaan luonnistu näpertämiset. Oon aina kokenut olevani suurten kokonaisuuksien ihminen! :D

Vaan nyt alkaa taas syväjäätyminen iskeä. Hyppäänpä suihkuun lämmittelemään. Se on ollut kyllä niin pelastus tässä joka ilta. Sen jälkeen kynttilöitä palamaan, vähän teetä ja oottelemaan murua töistä.

Huomenna sitten aamulla salille, klo 7 alkais bodypump... ;)
Jos kerrankin alkais ajoissa treenailemaan ens vuoden PACIFIQUEta varten!!!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti