maanantai 11. helmikuuta 2013

#97, arpia!

Ekat arvet bongattu, rakkaista rinnoistani!
Ja mahastakin vaikuttaa turvotus nyt kadonneen ja tilalla on "se oikea" maha. :) Nyt oottelen postia kuumeisesti (josko enää tähän aikaan tulekaan), kun tilattiin se doppleri viime viikolla.

Unien perusteella mulla on pieniä vaikeuksia sopeutua kasvavaan vartaloon. Muutamana yönä nyt tullu nähtyä unia/painajaisia, jossa suuri kaverijoukko kommentoi mun kadonneita vatsalihaksia yms. Joka kerta alan itkeä ja perustella, että mulla on aiemmin ollut syömisten kanssa ongelmia ja en mä vielä nyt kovin lihava ole. :D Mutta unessa en mainitse raskautta koskaan syyksi. Lopulta joku aina lohduttaa mua, mitä oudoimpia ihmisiä välillä.

Viime yön unessa olin lapsuuden kodissani. En muista mitä tein, mutta oli yö ja mun olisi pitänyt olla nukkumassa. Yhtäkkiä kurvasi auto pihaan ja olin aivan paniikissa, sillä en ehtisi piiloutua mihinkään. Yläkertaan olisi pitänyt ehtiä, koska mun äiti oli siellä nukkumassa.
Heräsin tosta aivan paniikissa, pulssi oli varmaan ykskytneljäsataatuhatta ja kaivauduin miekkoseen kiinni. Lopulta siihen kainaloon sit rauhotuin.
Kamalaa miten todentuntusia unia edelleen! Mietin kans, että jos mulla nousee unissani stressitaso korkealle, niin vaikuttaako se sikiöön? En siis pelkää, että noi unet vahingollisesti vaikuttais, mutta mielenkiinnosta nouseekohan beebiksenkin pulssi.. :)

Mä alan tykätä tästä raskaudesta. Olot nyt ei oo vieläkään "normaalit", mutta paremmat. Voisin jopa kuvitella, että lähtisin shoppailemaan jonain päivänä! :D Itse asiassa varmaan huomenna, bongasin kivan takin ja mun talvitakit ei nyt oikein mee kiinni.
Ja miksi on niin hankalaa löytää äitiyshousuja, jotka jäljittelis normaaleita suoria housuja? Tai löytyy kyllä, alkaen 75 euroa. H&M:stä saat sitten farkut 20 eurolla, mutta ne on kapeaa mallia ja tarviin tilaaaaaa ja väljyyttä.

Viikonloppuna muuten kohtasivat mun vanhemmat ja avokin vanhemmat ekaa kertaa, mun synttäreiden varjolla. Ajateltiin sen olevan ihan hyvä idea, ettei ensitapaaminen oo sitten vasta ristiäisissä tms. :D Ja hyvin mänt. :) Myös tarjottavat kelpas, tein ekaa kertaa eläissäni voileipäkakkua. Ihan perusohjeen mukaan siskon avustuksella, namia tuli! Ja sitä on onneks vieläkin. :) Tietenkin sit oli täytekakku myös, josta en ees tajunnut napata kuvaa. Mutta kermavaahtoa riitti, nam!

Huomenna ajattelin myös mennä kampaajalle itseäni hemmottelemaan, pitkästä aikaa. Jos kehtaan niin otan myös hiustenpesun, ah! Pientä luksusta arkeen. :)



PS. Mahaakin taas päivitelty kuvan muodossa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti