Näytetään tekstit, joissa on tunniste hankinnat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hankinnat. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 15. toukokuuta 2013

#121. Kurkistus.

VIHDOINKIN.. (monestikohan oon alottanut postauksen sanalla vihdoinkin...)
mutta VIHDOINKIN Irmelin huone edistyy! Lattia tullaan laittamaan varmaan vasta kesäkuussa.


Huone oli siis kauttaaltaan tapetoitu yllä olevalla ihanaisella tapetilla. Joka ei muuten meinannut irrota ei niin millään.



Ensimmäinen kerros maalia seinässä! Vähän tosin maalari alko laiskottelemaan liian aikasin, kun otti selkään ja mahaan toi hommailu. :)
Meinasin jo hylätä koko vihreän idean, kunnes löysin mun silmään about täydellisen sävyn.

Lopullista kuvaa huoneistosta tulee varmaan sitten, kun laminaatti on asennettu ja tyypille on jotain sängyntynkääkin hankittu.
Jotenkin sitä koittaa olla hoppuilematta hankintojen kanssa, mutta osittain tuntuu kuin pitäs olla silti vähän reippaampi... :D Lipasto nyt käytiin sentään tänään ostamassa, saan lajiteltua tyypin vaatteita jossain vaiheessa. Tietäis sitten, että mitä välttämätöntä tarvii oikeasti käydä hankkimassa. :)

Nyt taas sohvalle vaakatasoon.
Pitäs tajuta ottaa rauhallisemmin, tänään maalikaupoilla joutui jo vähän puhaltelemaan selkä- ja vatsatuntemusten kanssa.
Huomenna aamusta sitten synnytysvalmennukseen! :)

lauantai 23. helmikuuta 2013

#100. Hankintoja vaavalle!

Ihme ja kumma päästiin tänään Jumboon asti.
Siippa oli eilen hieman viettämässä varpajaisia, sanoin toki että yöllä voi soitella jos haluu kyytiä kotiin.
Tuli se soitto kyllä... 10 yli 6 aamulla. Onnellinen olin kovin! :)

Käytiin myös Chicosissa syömässä nam ja illaksi haettiin herkkuja Makuunista. :) Jos jonkun leffankin sais katsottua. Apocalypto ois boksilla valmiina.
Voi kyllä olla, että uni kutsuu molempia aika ajoissa.. :D

Mutta ne hankinnat! Viimein ehkä "uskalsin" ostaa jotain konkreettista juuri Irmeliä ajatellen. En tiedä mistä syystä, tuli vaan sellanen olo. Ja samalla kuitenkin kasvoi pelko siitä, josko oon liian aikasin liikkeellä.
Aamulla kyllä Irmelin sydän jumpsutti voimakkaasti ja taisi jopa potkia anturia. Tai muuten vaan viuhtoi menemään vauhdilla. :D


Tuota bodya oon himoinnut jo monta kuukautta. Nyt sen sitten nappasin mukaan koossa 56! Joten toivottavasti tyyppi ainakin hetken kerkeisi sitä käyttää. :) Ja puolipotkarit bongasin sitten myös ihanaisessa turkoosissa. Jostain syystä aivan mun lemppariväri, varsinkin kun sukupuoli on vielä hyvin kymysysmerkki.

Oon aina halunnut unikko-kuosisen tuttipullon, nyt sen sain! Tai beibi saa. :D Ja Anti-Colic -pullo napsahti mukaan myös. Sellainen täytyy vaan ostaa vielä pienemmässäkin koossa, nyt niitä ei hyllyssä ollut.



Oon tän hetkisiä hankintoja (joita ei ihan hirveästi ole :D) säilönyt laatikkoon. Elokuuhun on kuitenkin aikaa, enkä halua, että tavarat pyörii ympäri asuntoa pölyyntymässä. Rempatakin kuitenkin pitäis, niin onpahan nuo nyt ainakin varmassa tallessa. :)
Ja aika kiva oli jemmata nuo ostokset tuonne oottamaan tulevaa. :)

Seuraavana vuorossa on loppuilta sohvalla. Eilen tuli siivottua oikein urakalla, lattianpesua myöden, ja selkä on nyt sitten siitä oikutellut. Voi skolioosi sentään!