Näytetään tekstit, joissa on tunniste yksinäisyys. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste yksinäisyys. Näytä kaikki tekstit

perjantai 8. helmikuuta 2013

#96.

Äsken iski niin yksinäinen olo, että teki hankalaa pidätellä kyyneleitä.
Sinä aikana kun oon ollut melko voimattomana kotona, niin yksi ystävä on jaksanut tulla käymään. Ja se on piristänyt odottamattoman paljon.

Mulla ei oo oikeastaan kukaan samanlaisessa elämäntilanteessa just nyt. Mielestäni en höpöttele liikaa raskausjuttujani kellekään, en intoile, en tunge ultrakuvia väkisin naamalle, en höpötä vaan omasta navasta. Vaikka olisinkin sillä hetkellä todella ylpeä ja innoissani.
Miksi musta silti tuntuu, että ystävät on kyllästynyt muhun? Oon kuitenkin parhaani mukaan koettanut olla se vanha, oma itseni. Just sen takia, etten halua pelästyttää ketään pois.

Mun kanssa ei enää hassutella, höpötellä tyhmiä, ehdotella illanviettoja ihan muuten vaan ilman suurempaa syytä. Mä en enää oo oikeanlainen?

Hassua, että tää olo iski just tänään. Aiemmin päivällä kuitenkin lyötiin toisen kaason kanssa viisaat päät yhteen, huomenna pitäisi morsmaikun kanssa tehdä kutsukortteja.

Ymmärrän myös sen, että elämäntilanteet muuttuu yms tms jne. Jos ollaan ystäviä, niin eihän sen kuuluisi silti kadota. Tai olla hyllyllä odottelemassa parempaa hetkeä.

Mä olen se sama ihminen. Ehkä käyn välillä vähän hitaammalla, ehkä mulla ei riitä keskittymiskyky moneen asiaan samaan aikaan, mutta mä olen se sama. Ei kai mun kuulu liittyä johonkin RASKAUS ON NYT MUN ELÄMÄNI TÄRKEIN JUTTU-klaaniin ja pitää yhteyttä vain samanhenkisten ihmisten kanssa?
Jumalauta kyllä mäki pystyn järjelliseen keskusteluun.

Mulla on niin ikävä sitä elämää, jossa ystävyys oli suuri osa arkea.


torstai 9. elokuuta 2012

#20.

7 tuntia yksin.
Ja musta tuntuu, kuin oisin jo ollut viikon yksinäni. :D Todellisuudessa viikko olisi vielä edessä, kun mies lomailee etelän lämmössä.
Tässä myös syy, etten jaksanut blogata. Ennemmin tehtiin kaikkea yhdessä, koneella ehdin istua kyllä.
Nyt ois sit tosiaan kunnolla omaa aikaa. Ja miten oon ajattelut tän käyttää? Yksiä tupareita lukuun ottamatta aion siivota! :D

Toki myös treenaamisen aion aloittaa nyt intensiivisesti. Tänään lämmittelen spinningillä iltasella. Vähän jänskättää mennä salille, whuu. :) Mutta sain uudet salikengätkin, niin miksei!

Hitto, mulla oli tossa yöllä pää täynnä ajatuksia joita kirjoittaa, nyt ei yhtään. Enkä aio itseäni pakottaa.
Yö siis meni melko lailla valvoessa. Siipalla oli muutoinkin herätys kolmelta, mutta itsehän kävelin pari tuntia ympäri asuntoa vatsakivun kanssa. Se paikallistui tietenkin kivasti umpisuolen paikkeille, mutta ei tullut oksentelua eikä jäätävän kovaa kipua.
Tälläkään hetkellä ei aivan hirviäst satu, joten ehkä tää menee ohi. :)
(Mielessä ehkä jo kävi miljoonatuhatkertaa, että nyt siellä joku munasarja on tulehtunut ja sairastunut ja kipeytynyt ja perkele....)

Nokia Lumia 610.
Ai niin, olen vähän hemmotellut itseäni nyt loman aluksi! Kävin esimerkiksi kampaajalla, ah. <3 Ostin uuden puhelimen ja ihania ihonhoitotuotteita! Kuvia ei tietenkään ole, koska jostakin syystä läppäri ei suostu yhteistyöhön kamerani kanssa. Selvittelemme asiaa!
Puhelin on kyllä ihana! Edellisessä kuuluvuudet pätki ja vaikka ja mitä. Joten oli aikakin ostaa.
Nopian näppärästi tuota oppii käyttämään, oon aivan lovena. :D




Markslöjd, Riippuvalaisin Lucia

99,95 €

Sitten! Keittiön pöydän päälle ollaan etsitty lamppua. Tietynlaisen oon halunnut, mutta hintaa sillä on ollut melko roimasti.
Ihanasti valkoista taustaa vasten tuo kuva, mutta idea varmasti tulee esille.
No, kävimme sitten tuossa eilen Clasulla.
Lasken kyseisen kaupan melko samalle tasolle kuin esim. Tarjoustalo, en tiedä miksi. :D
Mielipiteeni on kuitenkin nyt hieman muuttunut positiivisempaan suuntaan, sillä meille löytyi täydellinen lamppu kyseisestä kauppamajasta. Ja vielä yli puolet halvempaan hintaan! Ja oikein laadukkaalta ja toimivalta tuo vaikuttaa. :) Ei mitään valituksen sanaa.





Tällaista on siis keittiössä juurikin nyt!Tuikut nyt hieman puuttuu tuosta kuvasta, mutta ei annetta pikkuisten yksityiskohtien häiritä!
Voi että odotan jo viileitä syysiltoja, kynttilöitä, kutomista sohvalla, aijai. <3







Että tällaista täällä, taas hieman pikapäivityksenä. Tiedän kuitenkin, että viikon aikana ehdin monta kertaa purkaa yksinäisyyttäni täällä. :D
Toivotaan myös, ettei tule tulivuorten purkauksia tai lentokenttälakkoja. Mies on lomalla seitsemän päivää ja ovulaatio alkais yhdeksän päivän kuluttua, kääk! :) Kaupassakin jo hypistelin eilen ovulaatiotestejä, mutta päätinpä silti jättää ne hyllyyn.

Rennosti vaan!