sunnuntai 2. joulukuuta 2012

#71,5



Okei, okei. nyt mä tän uskon. Nyt en enää hermoile. Kuten äiti käski, niin nyt pidän huolta pikkusesta.

Tähän mä ehkä eniten luotan. :)
Ja nyt lupaan rauhottua bloginkin puolella ja lopettaa tän turhan panikoimisen ja ahdistumisen ja jokaisen liman seuraamisen. (...yeah right...)

Huomenna sitten oiskin luvassa työharjottelun arviointi. Aivan sama vaikka sieltä pamahtais se numero 1, niin kunhan on läpi.

Taidan nyt mennä tonne sohvalle makoilemaan ja hengittelemään, etten oksentais. Jokaisen näiden kolmen testin jälkeen on aina pamahtanut pahoinvointi päälle. :D

Ja kyllä, mä sain sen mun kikattelevan innostusnaurun, josta jossain blogimerkinnässä haaveilin. :)

5 kommenttia:

  1. Hihii! Mitäs mä sanoin tosta tuloksesta jo aiemmin! :D "Jos tekisit nyt clear bluen digin niin se näyttäis ihan varmasti raskaana 2-3"

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanaa! Kaiken kärsimyksen (muistan sen umpparijutun) jälkeen noin upea palkinto :-)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Ei jotenkin osaa vieläkään uskoa, että nyt se on menoa kohti kakkavaippoja! Toivottavasti! <3

      Poista