perjantai 28. joulukuuta 2012

#86.

Ehkä vähän parempaa kohti. Kahtena päivänä ei oo tullu ruuat ulos ollenkaan, huomaa olossakin. :)
Kohta kun avokki suuntaa töistä kotiin, niin voisin piipahtaa kaverilla kylässä. VIHDOINKIN ulos tästä asunnosta.

Ehkä vaan sattumaa, mutta näinä kahtena aamuna oon juonu lasin vettä ennenku oon noussu ylös sängystä. Hitaasti nautiskellen. Sit on pysyny aamupalatkin yms sisällä.

Neuvolaan jäljellä 5 päivää! Toivottavasti siellä olis ultrakin. :)

Muutama yö sitten näin unta, kuinka mun vanha atk-opettaja olikin neuvolatätinä ja ultrasi koko ajan vaan mun virtsarakkoa. Vaikka kuinka kiljuin, että siirtäis sen laitteensa nyt hieman ylemmäs.

Jaksoin muutaman työhakemuksenkin laitella taas, hyvä minä!

Mutta nyt lähden metsästämään juustosnackseja.

Lisäilin masukuvankin Beebis-osioon. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti