tiistai 11. joulukuuta 2012

#78.

Se siitä oireettomuudesta.
Tän päivän on saanu mennä muovipussi leuan alle sidottuna, kun etoo ja yököttää hela tiden. Ylös asti ei oo onneks vielä mikään kerinny.
Unet on kans jostain syystä muuttunu tosi todentuntusiks. Tänä aamuna en uskaltanut nousta sängystä pois, kun olin varma, että unessa olleet zombit vaanivat mua. :D HALOO.

Aloin tuossa eilen pohtimaan..
Mullahan on luonnostaan aivan vaaleat hiukset, jotka on nyt värjättynä punaiseks.
Miten tää hiustenvärjäys? Ootteko raskausaikana värjänny?
Ohjeita löytyy joka lähtöön pitkin interneettiä ja ne on tullu selattua monesti. Suosituksiahan on aina joka junaan.



Kuva täältä.
Valmistujaisiin pitäis jotain mekontynkää löytää. Oon vaan niin huono mekkoihminen. Zalandolta löytyi kyllä kiva ja suht edullinen.. Mutta ei noista nettihöpöistä ikinä tiiä ehtiikö ne ajoissa. 21. päivä pitäs nimittäin juhlistaa.

Systeri myös ehdotti empire-tyylistä mekkoa, mutta niitä meinaa löytyä melko nihkeästi. Kaikki vaatteet on niin samasta muotista joka liikkeessä ja jos ei ole, niin hintaa on triplamäärä. :(

Ehkä mä jonkun juuttisäkin löydän!







Ai niin sen verran piti tuohon oireiluun palata.. Alkuraskauteenhan kuuluu aika usein vatsan nippailu, mutta ihmiset on huolissaan millainen nippailu on kyseessä. Itse jäin siihen käsitykseen, että kipua voi tosiaan kutsua vain nippailuksi. Ainakaan mulla tää ei pidä paikkaansa.
Kramppailua ennemminkin se tunne on. Tuolilta noustessa joutuu kyykistymään takaisin kumaraan. Ja kyllä silti uskon, että kaikki on navan alla ihan kunnossa. :) Mitä pidemmälle ollaan beebiksen kanssa jaksettu yhdessä, niin sitä enemmän juilinta on muuttunut siksi menkkamaiseksi tunteeksi.

Myöskin tää ihon kutina on jotain aivan vallatonta! Harvoin talvella mun tarvii viikossa kahta kertaa enempää rasvata ihoa. Nyt saa koko ajan olla jossain rasvapaljussa makaamassa, jotta sietää olla.
Kävin myös just testaamassa isompia rintaliivejä, jäi kyllä kaupan hyllyyn vielä. Mutta aina niin tuttu C on ehdottomasti jo kokoa D. NYT JO!

Kaks päivää niin posahtais seuraava viikko täyteen.. Hyvin me jaksetaan! :)


3 kommenttia:

  1. Itse olen päättänyt, että hiusvärit ovat yksi niistä kosmetiikkatuotteista, jota aion välttää jos joskus raskaana olen. Päänahka on niin ohut ja verenkierto aktiivinen, joten kaikki myrkyt imeytyvät verenkierron kautta elimistöön (ja eipä ole mistään miedoimmasta päästä nuo hiusvärit). Raidat on parempi vaihtoehto, koska niitä laittaessa väri ei imeydy päänahkaan. Tanskassa neuvolat eivät suosittele hiustenvärjäystä raskausaikana lainkaan. Sekin kertoo jo jotain.

    Näin olen itse ajatellut, mutta tämä on jokaisen oma päätös. :) Tietysti yksi vaihtoehto olisi jokin luonnonmukaisempi hiusväri?

    VastaaPoista
  2. En myöskään ole nyt värjännyt hiuksia raskaana ollessani enkä aiokaan. Tosin käytän hajuvettä mikä on ilmeisesti myös paha juttu ja meikkaan myös...
    Ihana mekko tuo! Yksinkertainen ja menee arkenakin hienosti.

    VastaaPoista
  3. Minä värjäsin kyllä hiukset kampaajalla as usual ja varmaan vielä värjään toisenkin kerran. Meikkejä tai muita kosmetiikkatuotteita en käytä ollenkaan. Dödö(alumiiniton) ja pesuaineet on ainoot ja nekin niitä allergia-ja astmaliiton suosittelemia. Mä kans oon noita zombi unia nähny, mut ne on kai ihan normaaleja tässä vaiheessa :D

    VastaaPoista